Jako jednostavno. Na svakoj strani sa detaljima artikla nalazi se dugme “naruči”, koje Vam otvara polja za Vaše lične podatke. Bitno je da popunite sva polja kako bi uspela porudžbina. Prilikom popunjavanja polja “kontakt” neophodno je da upišete Vaš broj telefona ili e-mail adresu, kako bismo potvrdili porudžbinu. Nakon popunjavanja polja pritisnite dugme “naruči” i očekujte da cemo Vas ubrzo kontaktirati i potvrditi Vašu porudžbinu.
Roba se šalje Post Express-om. i AKS kurirskom sluzbom. Rok za isporuku artikla je do 48h. Troškove transporta plaća kupac po cenama Post Express-a, prikazanih u tabeli dole.
Reklamacije i vraćanje
Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda se može, u zavisnosti od trenutka pojave nedostatka u funkcionisanju proizvoda, svrstati u jednu od sledećih kategorija:
1. Isporučeni proizvod je vidno oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), oštećena je ambalaža ili su vidna oštećanja na samoj ambalaži. U ovom slučaju, problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. U ovom slučaju se popunjava Zapisnik o oštećenju koji moraju da potpišu i kupac i kurir. Ako kurir napusti mesto isporuke, a Vi nakon toga utvrdite kvar ili bilo koju drugu nedoslednost, Vaša reklamacija neće biti uvažena.
2. U slučaju da je proizvod u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad neispravan (DOA). Robu možete vratiti u roku od 8 dana od dana kupovine. Vraćena roba mora biti zapakovana u originalnu ambalažu, nekorišćena i neoštećena. Po želji, robu vam možemo zameniti za novu ili vratiti novac. Troškove isporuke i vraćanja snosimo mi.
3. Proizvod koji ste kupili ne ispunjava vaša očekivanja – možete vratiti bilo koji proizvod u roku od 15 dana. Proizvod mora biti zapakovan u originalnoj ambalaži i bez oštećenja. Troškove vraćanja snosi kupac.
4. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda u garantnom roku. U tom slučaju, proizvod isključivo šaljete u servis na onu adresu koja je upisana na garantnom listu (tu se nalazi kontakt telefon i adresa ovlašćenog servisa koji Vam može rešiti kvar). Svako slanje proizvoda na drugu adresu (koja ne piše na garantnom listu koji ste dobili uz proizvod) se ne prihvata i proizvod gubi garanciju. Ovo se može dogoditi i ako sami pokušate da otklonite nastali kvar. Fizički oštećene komponente ne podležu garanciji.